LCD televize Xoro

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 15 12:39:02 CEST 2008

2008/9/15 JD <jirkonf@seznam.cz>:
> Co se sledovani TV tyce tak by snad melo byt jedno, zda signal de z pozemniho
> analogu/digitalu/satelitu pokud srovnavame LCD a CRT (za predpokladu ze
> signal bude dostatecne silny, v pripade analogu bez duchu atd...).

"Mělo by být jedno" - ale není, mně subjektivně připadá TV vysílání na
klasice lepší. Možná až jednou bude obraz vysílanej jenom digitálně a
ve stejnym rozlišení, jako bude mít televize, tak pak budou mít LCDčka
navrch - páč se nebude nic převzorkovávat, obraz se prostě jen
dekomprimuje a zobrazí a šmidra-vydra.

> Se zavadou "svisla cara" (u me pro zmenu modra) sem se taky setkal, ale
> vyrobil sem ji sam tim, ze se mi povedlo poskodit tu jednu flexu co spojuje
> elektroniku a samotne "sklo" toho LCD. Pokud byla flexa zafixovana v urcite
> poloze, tak to zmizelo, takze sem to tenkrat podlozil klasicky papirama a kde
> cim a nebyl problem. Doporucuju proto zkontrolovat, jestli se treba nektera
> flexa neodlepila nebo tak... Ale je samozrejme mozne, ze odeslo i neco v
> elektronice, nicmene u me spis prevazujou elyty ve zdroji (v LCD co obcas
> donesou znami ze jim chciplo).

No, když budu mít čas a chuť, tak ten monitor otevřu. Ale to PC stejně
moc nepoužívám, tak se na to možná vykašlu a pak ten monitor prodám na
náhradní díly nebo rovou vyhodim...

Pavel Kadečka.