LCD televize Xoro

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Září 15 12:08:54 CEST 2008

No když jsem kupoval DVD přehrávač, tak jsem oxydoval v ˇxeftě několik
hodin, vyzbrojen testovacími CD, DVD a flashkou. No to co předváděly
přehrávače na LCD TV za kostičky v menu, až jsem se divil a bylo mi řečeno,
že se nemám bát, že to tak ty LCD dělají, že film bude OK (a kupodivu byl
OK). Na VGA monitoru je obraz z něj perfektní i bez kostiček v menu a
kupodivu mnohem lepší než z PC (kostičky rychlých scén nejsou tak patrné),
sice bliká, no co by ale člověk chtěl od 50Hz.

----- Original Message -----
From: "JD" <jirkonf@seznam.cz>

zde podle me silne zalezi na subjektivnim vjemu "divaka", jeho zvyku a
pod...
Zatim co treba ja se budu 1000x radsi divat na nekolik let stare LCD, ktere
nema uplne OK barevne podani a ma nejakou tu mS navic, nez na jakekoliv CRT,
kolega neda dopustit na CRT a nic jineho by nechtel s tim, ze proste ty
barvy
sou uplne nekde jinde, obraz je pry mekci atd... Nevim jestli mam vuci CRT