LCD televize Xoro

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Září 15 12:26:59 CEST 2008

Jasne, misto a spotrebu sem nezminil, to je samozrejme dalsi plus pro LCD (a
docela vyrazny, mit na stole misto toho LG koleguv NEC - oboje 22" i kdyz NEC
klasika a LG sirokouhly - tak pomalu nemam kam dat klavesnici).

Co se sledovani TV tyce tak by snad melo byt jedno, zda signal de z pozemniho
analogu/digitalu/satelitu pokud srovnavame LCD a CRT (za predpokladu ze
signal bude dostatecne silny, v pripade analogu bez duchu atd...). TV bohudik
sleduju minimalne, ale na filmek sem tam kouknu a jedina vec je, ze "divak"
musi byt minimalne ve stejne vysce jako je LCD, nesmi se na nej divat "ze
spoda", jinak je obraz tmavy a tmave casti obrazu prechazeji v cernou (plati
pro LG L225WT). To je tak jedine co bych mu vytkl. Naopak me teba prekvapila
malickost, jako moznost vypnout tu modrou ledku (kontrolka power) v menu,
takze se rozsviti jen na par sekund po zapnuti a nebo sviti jinou barvou pri
standby, pokud monitor jede tak je zhasnuta. Zda se, ze nekdo pri psani FW i
premyslel.

Se zavadou "svisla cara" (u me pro zmenu modra) sem se taky setkal, ale
vyrobil sem ji sam tim, ze se mi povedlo poskodit tu jednu flexu co spojuje
elektroniku a samotne "sklo" toho LCD. Pokud byla flexa zafixovana v urcite
poloze, tak to zmizelo, takze sem to tenkrat podlozil klasicky papirama a kde
cim a nebyl problem. Doporucuju proto zkontrolovat, jestli se treba nektera
flexa neodlepila nebo tak... Ale je samozrejme mozne, ze odeslo i neco v
elektronice, nicmene u me spis prevazujou elyty ve zdroji (v LCD co obcas
donesou znami ze jim chciplo).

JDrozd

---