LCD televize Xoro

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 15 12:02:28 CEST 2008

2008/9/15 JD <jirkonf@seznam.cz>:
> [...]
> Zatim co treba ja se budu 1000x radsi divat na nekolik let stare LCD, ktere
> nema uplne OK barevne podani a ma nejakou tu mS navic, nez na jakekoliv CRT,
> kolega neda dopustit na CRT a nic jineho by nechtel s tim, ze proste ty barvy
> sou uplne nekde jinde, obraz je pry mekci atd... Nevim jestli mam vuci CRT
> averzi nebo tak neco (je pravda ze sem dlouhou dobu jel na lehce rozmazlem
> 15" CRT a po jeho vymene za uplne LOW end 15" LCD sem si pripadl jak v raji),
> ale co se prace na PC tyce u me LCD jednoznacne vede.

Pro práci na PC snad jo (i když osobně si myslim, že výhody LCD jsou
úplně jinde: 1) zabírá míň místa na stole a 2) má menší spotřebu, no a
obraz je podle mě srovnatelnej), ale pro koukání na televizi? Z
pozemního analogu? Z pozemního digitálu? Z digitálního satelitu? Z
DVD? Nebo z nějakýho HD přehrávače?

> Jinak jake jsou vyhody LED podsvetleni oproti CCFL? Podle me je to marketing,
> marketing a zase marketing, protoze cena led bude stejna jak CCFL + menic
> (ne-li nizsi v prospech diod). Teoreticky budou mit LED vyssi zivotnost, ale
> je to CCFL co odchazi v dnesnich LCD? Kdyz uz tak odejde menic, ale spis to
> vzdaji elyty ve zdroji zamerne nalepene na chladic zdroje (samozrejme nejlepe
> den po zaruce).

Z vlastní zkušenosti - spíš tam chcípne něco úplně jinýho, buďto něco
na desce elektroniky (no nejspíš byla příčina v tom, jak nám jiskřil
rozvaděč na chodbě) nebo jednoho krásnýho dne se objeví na displeji
svislá červená čára tj. přesně 1024 vadných pixelů :-(

Pavel Kadečka.