LCD televize Xoro

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Září 15 11:51:16 CEST 2008

Zdravim,

zde podle me silne zalezi na subjektivnim vjemu "divaka", jeho zvyku a pod...
Zatim co treba ja se budu 1000x radsi divat na nekolik let stare LCD, ktere
nema uplne OK barevne podani a ma nejakou tu mS navic, nez na jakekoliv CRT,
kolega neda dopustit na CRT a nic jineho by nechtel s tim, ze proste ty barvy
sou uplne nekde jinde, obraz je pry mekci atd... Nevim jestli mam vuci CRT
averzi nebo tak neco (je pravda ze sem dlouhou dobu jel na lehce rozmazlem
15" CRT a po jeho vymene za uplne LOW end 15" LCD sem si pripadl jak v raji),
ale co se prace na PC tyce u me LCD jednoznacne vede.

Jinak jake jsou vyhody LED podsvetleni oproti CCFL? Podle me je to marketing,
marketing a zase marketing, protoze cena led bude stejna jak CCFL + menic
(ne-li nizsi v prospech diod). Teoreticky budou mit LED vyssi zivotnost, ale
je to CCFL co odchazi v dnesnich LCD? Kdyz uz tak odejde menic, ale spis to
vzdaji elyty ve zdroji zamerne nalepene na chladic zdroje (samozrejme nejlepe
den po zaruce).

Jinak ted mam LG L225WT a uplna spokojenost, TV kupovat nebudu, stejne tam
davaj kulovy, max mozna casem USB DVB-T tuner...

JDrozd
---