RE:Doporucte osciloskop?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Září 15 01:06:16 CEST 2008

Vezmu to postupne
- primarne me to nezivi, ale uziji to i v praci.
- pouziti total vsestrane, obcas neco opravuji, obcas neco vyvijim (teda se snazim) a semtam potrebuji neco reverznout.
- napeti od uV po 400V
- frekvence, nasel bych vyuziti i pro 6GHz stroj, ale je to zcela me financni moznosti a vzhledem k tomu, ze si sve hracky kupuji sam tak s zaprenim sebekrticky pripoustim 100 az 300MHz musi stacit.

Napriklad me zaujal tento stroj http://www.elexp.com/tst_ds10.htm
Co si o nem respetiveo jeho parametrech a z nacce Rigol myslite?

>Analog je dobry najma pre zaciatocnikov, pretoze "neoklame" aliasingom a clovek nemusi vopred vediet co meria. Navyse u analogu nehrozi, ze bude lenivy. Ale inak by som ja osobne do analogu pre vseobecne pouzitie dnes uz nesiel.

Samozrejme konkretna odpoved zavisi dost aj od ucelu pouzitia - ide o opravy? Konstrukciu a vyvoj? Reverz? Digital? Analog? Aky rozsah frekvencii, napati? Zivi vas to, alebo je to konicek?

Este jedna poznamka, nepodcenujte ani sondy - slusna sonda nad 10-20MHz nie je trivialna zalezitost. Tiez by u starsieho pristroja zo zahranicia mohlo byt problematicke napajanie (110/230V).

wek