Doporucte osciloskop?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Září 14 23:24:02 CEST 2008

Analog je dobry najma pre zaciatocnikov, pretoze "neoklame" aliasingom a clovek nemusi vopred vediet co meria. Navyse u analogu nehrozi, ze bude lenivy. Ale inak by som ja osobne do analogu pre vseobecne pouzitie dnes uz nesiel.

Samozrejme konkretna odpoved zavisi dost aj od ucelu pouzitia - ide o opravy? Konstrukciu a vyvoj? Reverz? Digital? Analog? Aky rozsah frekvencii, napati? Zivi vas to, alebo je to konicek?

Este jedna poznamka, nepodcenujte ani sondy - slusna sonda nad 10-20MHz nie je trivialna zalezitost. Tiez by u starsieho pristroja zo zahranicia mohlo byt problematicke napajanie (110/230V).

wek