Doporucte osciloskop?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Září 14 23:23:54 CEST 2008

Myslím, že by pomohlo nastavit velikost paměti na "Short" nebo "Middle"
nebo změnit typ vzorkování. Ale je pravda že některé Tektronixy mají
problémy s rychlostí ovládání pro při velkém množství bodů (u
nejnovějších typů je to mnohem lepší), ale to jen tak naokraj, protože
se rozhodně nevejdou do 2000 USD jak bylo požadováno

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |