Doporucte osciloskop?

Josef Šíp sip@atlas.cz
Neděle Září 14 22:22:28 CEST 2008

Pokud by Vas zajimal myslim relativne dobry analogovy osciloskop, za dobrou
cenu,
a nevadi Vam vetsi velikost muzu doporučit BM566A z Elexu.
http://www.elexbrno.cz/komisni.php?akce=detail&kat_id=24&zbozi_id=1723

Osobne jsem s nim spokojeny :-) S digitalem neporadim jen pozor na rychlost
ovladani,
měli jsme ve skole nejake Tektronix (male barevne 4 kanaly vic uz nevim)
a uplne bytostne jsem je nenavidel, při prepnuti casove zakladny jsem cekal
2-3 sekundy
nez se na displeji objevil prubeh, nedalo se s tim delat...

Jozka

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Sunday, September 14, 2008 9:18 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Doporucte osciloskop?

Pomalu zjistuji, ze v elektronice se bez osciloskopu neobejdu a zacinam
zvazovat jeho nakup. Me financni moznosti nejsou neomezene, ceny v CR mi
pripadaji docela ustrelene, tak zvazuji dovoz USA, Cina ci tak neco. Nicmene
si nejsem zcela jist, ze se v problematice dostatecne orientuji , chtel bych
proto pozadat o nastin toho pocem se poohlednout a cemu se vyhnout. Ma
predstava je sirka pasma 100 az 300MHz (na vic urcite mit nebudu finance),
nicmene i zde narazim na stoje s ruznym Real-time Sample Rate od nejakych
400 MSa/s do nekolika GSa/s, je mi jasne, ze vice je lepe, ale nedokazu
odhadnout zda je 400MSa/s malo ci to az tak nevadi. V nabidnce jsou DPO s
mono i barevnym LCD , nedkazu posoudit jak dalece je color vyhodnejsi. Videl
jsem kombinace DPO + log. anal. coz se mi libi, ale opet nevim zda je to
dobra volba. Ma cenu poohlizet se po meneznamych znackach cinske ci obecne
dalne vzchodni provenience, ci se soustredit na zavedene znacky?
Zkratka poradite jaky novy ci poizity DPO ci kombinace DPO+log.analyzator
poridit v cene 1000-2000$?