LHC: druhy beam presiel

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Září 12 01:00:27 CEST 2008

Uz to zacina vypadat jako typicka internetova provokace, vyznacujici se
postojem "nepochopim to, protoze to nechci pochopit, za to mne hrozne bavi
pozorovat jak se kvuli mne zbytecne snazite"

Deni okolo LHC (nejen) mne dlouhodobe provokuje ke studiu (tech laikovi
pochopitelnych) textu o kosmologii, kvantove fyzice, casticich a vubec a
kazdy kdo si par takovych clanku precte v tom musi najit i kus v praxi
pouzitelnych poznatku.
Kdo neveri je tupec.
Howgh
JL