LHC: druhy beam presiel

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Září 12 00:11:33 CEST 2008

No vemte si napriklad, ze vykon dnesnich cipu se zacina blizit
hranici, kterou jsme schopni se soucastnymi technologiemi dosahnout.
Je to jeden s duvodu, proc se zacinaji obevovat vicejadrove procesory.
Ale i ty maji sve limity. Takze za par let budeme potrebovat nejake
nove poznatky prave v oblasti "teoretickeho vyzkumu" a nebo muzeme
rici sory, vykonejsi pocitace nebudou. A to by znamenalo v podstate
konec zivotniho stylu jak ho znate. V soucastne dobe ma napr routovaci
tabulka hlavnivh poskytovatelu internetu nejaky 250000 zaznamu pri
IPv4 (tedy 32 bitu). V blizke budoucnosti se predpokladaji velikosti
az 2 000 000 zaznamu IPv6(tedy 64 bitu - podle zbylych 64 se
neroutuje). Spojte si to s vyssimi pozadavky na propustnost systemu
(pripoji se spousta dalsich lidi indie, cina, afrika ...) A zjistite,
ze se soucasnymi technologiemi proste nemame sanci.
To je tedy vase prakticke vyuziti LHC. Proste je to nastroj, ktery
slouzi k tomu, aby se dalo pracovat na vymysleni techto novych veci (
ne tech procesoru a cipu, ale tech technologii na zaklade kterych je
muzeme stavet).

Honza