LHC: druhy beam presiel

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 12 07:09:02 CEST 2008

2008/9/12 Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz>:
> Uz to zacina vypadat jako typicka internetova provokace, vyznacujici se
> postojem "nepochopim to, protoze to nechci pochopit, za to mne hrozne bavi
> pozorovat jak se kvuli mne zbytecne snazite"

Předpokládám, že je to narážka na mě a ne na Gallotha. Já to ale vážně
nechápu, proto jsem se zeptal, moh jsem se na to vykašlat a myslet si
třeba, že parta nějakejch podivínů si honí částice v tunelu za peníze
daňových poplatníků. Ale ne, já jsem se radši zeptal.

BTW "jak se kvůli mě zbytečně snažíte" - nechápu, proč to vadí zrovna
vám, jestli jsem si dobře všimnul, tak vy se kvůli mě teda nesnažíte
;)

> Deni okolo LHC (nejen) mne dlouhodobe provokuje ke studiu (tech laikovi
> pochopitelnych) textu o kosmologii, kvantove fyzice, casticich a vubec a
> kazdy kdo si par takovych clanku precte v tom musi najit i kus v praxi
> pouzitelnych poznatku.
> Kdo neveri je tupec.

Cože? Takže je to otázka víry? To snad ne! ;-D

Pavel Kadečka.