CPU Atom a MB pro nej

JD jirkonf@seznam.cz
Neděle Září 7 21:05:49 CEST 2008

Zdravim,
na casove stalou zatez pouzivam vypocet faktorialu nejakeho obrovskeho cisla
(100000000). 100% CPU load, pokud je tam dual core, je treba pustit
kalkulacky 2 (WXP)...

Neni to sice uplne zatizeni celeho systemu, ale na otestovani chlazeni treba
podle me dostatecne (kdyz se stejne necha jeste rezerva)...

Pak de pouzit treba seti@home,ale to je na delsi instalaci a nastavovani, nebo
spousta dalsich utilit i k tomu urcenych (cpuburn...).

JDrozd
---