Robotika na kazdy den, alebo: Ako som sa popasoval s problemom ; -)

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Středa Září 3 06:16:11 CEST 2008

:-))
Jano, ako prvy bod opravy (hocicoho) vacsinou byva "oddeklujeme tak, aby
bolo cosi definovatelne vidno". Celkom logicky som ocakaval, ze aspon tento
bod si uz vykonal a az potom chcel poradit tu. No ty to robis od konca ...

No koniec dobry - vsetko dobre.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

Tak som sa vratil k tomu rozobratemu polozhorenemu kuchynskemu robotovi...
Milan chcel po mne fotky, ale uprimne povedane fotky dvoch konektorov
trciacich z diery do ktorej nie je vidiet, by urcite neboli dostatocne
ilustrativne... Tak som ten motor vytiahol von z toho geretu, odborne
zasunul vypadnute rychlospojky na miesto, cim zrazu vsetky spoje (dovtedy
vykazujuce nekonecny odpor) nadobudli zmysel - tie dva vodice medzi ktorymi
bolo menej ako ohm sa ukazalo ze nie je vinutie ale nejaka tepelna poistka
alebo take nieco; vinutie statora (2 oddelene vinutia) su 2x18 ohm a rotor
je 12 ohm alebo tak nejak. To uz vyzeralo dobre, tak som jednoducho
premostil triak a zapol - ohnostroj sa nekonal, robot robotuje na plne pecky
;-)

Ale tie fotky som ako spravny <a
href="http://www.efton.sk/curious/kuchrob.htm">zvedavec</a> urobil...