Robotika na kazdy den, alebo: Ako som sa popasoval s problemom ; -)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 3 08:16:10 CEST 2008

Ja jsem take zklamany - naopak spravny postup je nic neoddeklovavat a
zkusmo zkouset pripojovat 230V na jednotlive vodice. Pak je opravdu
jistota, ze to shori uplne a navic to vykona nejake efektni cislo, ktere
je mozne sdelit zde na konferenci.

Takhle je to nuda.

Radek Vicek