Patecni startovaci kabely

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 31 17:31:20 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 31.10.2008 od gatilo:

> No zavolal jsem si asistencku, prijeli za 3/4 hodiny a stalo to 500
> Kc. A jeste pred odtahovkou jeli kolem policajti a to stalo 1000 Kc.
> Od te doby povazuji 150 Kc za lano, za dobrou investici.

No ono jak se to vezme. Ja mam asistencni sluzbu zdarma v ramci
pojisteni auta, tj. muzu si je v pohode zavolat a nic me to nestoji.

Nicmene takove vytahnuti ze skarpy neodbornym zpusobem nejakym
neznamym clovekem ochotnym pomoci muze vyjit daleko draz nez na
nejakych patnact stovek. Staci, kdyz se neco nepovede, muze byt
poskozeno tvoje auto, jeho auto, muze treba i nekdo prijit o zivot.

Pracovnik asistencni sluzby ma s takovou cinnosti nejake zkusenosti a
dela to odbornym zpusobem, za vzniklou skodu je pak odpovedny a skoda
je lepe vymahatelna nez na nejakem cloveku, ktery se kdesi zjevil.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz