Patecni startovaci kabely

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Říjen 31 18:43:57 CET 2008

2008/10/31 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:
> No ono jak se to vezme. Ja mam asistencni sluzbu zdarma v ramci
> pojisteni auta, tj. muzu si je v pohode zavolat a nic me to nestoji.

Pokud je něco "v ceně", tak bych tomu neříkal "zdarma". Jinak
souhlasím, když už to ta pojišťovna nabízí, tak proč to nevyužít.

> Nicmene takove vytahnuti ze skarpy neodbornym zpusobem nejakym
> neznamym clovekem ochotnym pomoci muze vyjit daleko draz nez na
> nejakych patnact stovek. Staci, kdyz se neco nepovede, muze byt
> poskozeno tvoje auto, jeho auto, muze treba i nekdo prijit o zivot.
>
> Pracovnik asistencni sluzby ma s takovou cinnosti nejake zkusenosti a
> dela to odbornym zpusobem, za vzniklou skodu je pak odpovedny a skoda
> je lepe vymahatelna nez na nejakem cloveku, ktery se kdesi zjevil.

Ale to nemusí bejt nějakej kouzelnej dědeček, kde se vzal, tu se vzal,
ale někdo známej nebo příbuznej - o víkendu jsem zůstal trčet na
benzínce, vzal jsem plnou, pak jsem popojel ke kompresoru, nafoukal
kola a už jsem nevodjel. Motor nejdřív i naskočil, ale jak klesly
otáčky na volnoběh, tak zdechnul, to asi dvakrát po sobě a pak už ani
nechytnul, jen startér vesele točil. Tak jsem zavolal tátovi, jestli
by mě něpřijel někam vodtáhnout na laně, chvíli jsme na něj čekali,
párkrát jsem to ještě zkoušel natočit, našel v kufru lano a vybalil z
igelitu. Mezitím přišel nějakej vtipálek, jestli bych nemoh vodjet, že
by si chtěl taky nafoukat kola ;-) Přitom musel slyšet, jak se mi
marně točí startér. Pak přijel táta a chtěl jsem mu ukázat, jak to
nechce naskočit a naskočilo to. Pak jsem to chvíli túroval, aby to zas
náhodou nechcíplo a vodjel jsem a už to pak vždycky chytlo - akorát
druhej den jsem přišel na to, že mi z vejfuku čouhá skelná vata, takže
se asi úplně rozsypal (zreznul) vnitřek tlumiče a možná se přicpal tou
vatou, proto mi to chcípalo. Pak se to profouklo a pak to tu vatu
vyplivlo ven. Muselo to vypadat pěkně blbě, když to za mnou vlálo ;)
Už jsem ten díl nechal vyměnit.

Pavel Kadečka.