Patecni startovaci kabely

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Říjen 31 17:14:53 CET 2008

 31.10.2008, 16:53:14
Kdyz uz je ten patek, taky pridam jednu historku.

Vracel jsem se od zakaznika pozde v noci. A byl jsem, po vic nez 18
hodinach za volanten nebo zanorenej v masine dost utahanej. A tak se
stalo ze jsem prehlidl v lesni zatacce naledi a skoncil jsem ve
skarpe. V podstate se nic nestalo, me ani autu, jen jej bylo potreba
dostat na silnici. Jelo kolem nekolik aut s lidmi ochotnymi pomoct,
ale ja nemel lano a oni take ne.
No zavolal jsem si asistencku, prijeli za 3/4 hodiny a stalo to 500 Kc.
A jeste pred odtahovkou jeli kolem policajti a to stalo 1000 Kc.
Od te doby povazuji 150 Kc za lano, za dobrou investici.

Co se tyce roztahovani soudobych aut, u feldy primo v navodu k obsluze
pisou, ze se to nesmi, nicmene moje priblizovadlo ma za sebou nekolik
startu na rozjezd z kopce, zcela bez ujmy na funkcnosti.

Na druhou stranu, kamarat automechanik tvrdi, ze kdyz pri volnobehu
clovek odpoji akumulator, motor zhasne. Dle jeho nazoru je to tim, ze
vstrikovaci ventily maji takovy impulzni odber, ze alternator v
nizkych otackach to neutahne. Ja bych spise sazel na nejakou
automatiku hlidajici pripojeni akumulatoru. Ve vysledku je to stejne
jedno.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz