Rozhlas pro stredne velkou budovu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 31 16:48:03 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 31.10.2008 od Miroslav Mraz:

> Já nevím, ale rozhlas po budově se dělal tak, že repráky byly
> všechny paralelně na 100 V rozvodu.

Ano, ale to hlasi pak vsude. Ja to (mozna spatne) pochopil tak, ze
chce jeste volit, kam hlasit a kam ne (protoze psal o zesilovaci s X
vystupy).

> Nevím, jestli je pro 100 V vhodná strukturka, ale spíš ne. Vstup
> zesilovače lze zapojit přes trafo na výstup pobočkové telefonní
> ústředny. Tento výstup musí být na tuto funkci naprogramován.
> Zároveň lze v ústředně nastavit i oprávnění ze kterých čísel se lze
> do rozhlasu dovolat.

Jo, jo, tenhle odstavec jsem si spatne precetl. Souhlasim.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz