Rozhlas pro stredne velkou budovu

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Pátek Říjen 31 16:37:58 CET 2008

Petr Zahradnik píše v Pá 31. 10. 2008 v 16:09 +0100:
> Puvodni zprava ze dne 31.10.2008 od Petr Simek:
>
> Tak na tohle staci telefonni ustredna, ty to umeji. Ale pro hodne
> reproduktoru to bude znamenat hodne linek a tim padem hodne penez.
> Reseni viz vyse by bylo financne jednodussi a levnejsi.

Já nevím, ale rozhlas po budově se dělal tak, že repráky byly všechny
paralelně na 100 V rozvodu. Nevím, jestli je pro 100 V vhodná
strukturka, ale spíš ne. Vstup zesilovače lze zapojit přes trafo na
výstup pobočkové telefonní ústředny. Tento výstup musí být na tuto
funkci naprogramován. Zároveň lze v ústředně nastavit i oprávnění ze
kterých čísel se lze do rozhlasu dovolat.
Mrazík