Rozhlas pro stredne velkou budovu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Říjen 31 19:06:54 CET 2008

On Fri, 31 Oct 2008, Miroslav Mraz wrote:

> Já nevím, ale rozhlas po budově se dělal tak, že repráky byly všechny
> paralelně na 100 V rozvodu. Nevím, jestli je pro 100 V vhodná
> strukturka, ale spíš ne. Vstup zesilovače lze zapojit přes trafo na
> výstup pobočkové telefonní ústředny. Tento výstup musí být na tuto
> funkci naprogramován. Zároveň lze v ústředně nastavit i oprávnění ze
> kterých čísel se lze do rozhlasu dovolat.
> Mrazík

Tohle reseni mne taky napadlo, a nase ustredna by to limitovani pristupu
snad zvladla. Ale asi by to chtelo nejaky mezikus co by se tvaril pro
ustrednu jako telefon a automaticky zvedal hovory a vystupem krmil ten
zesilovac. Jenom jak vyresit to dalkove zapinani zesilovace aby to v
klidu nevrcelo nebo nesumelo..