Detektor signalu co nejednoduseji?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 30 15:08:33 CET 2008

zvc> Je to dano reakcnim casem celeho retezce, kdy do 100ms musi zareagovat
zvc> servo (tlakovy ventil)a to samo sezere vetsinu casu. Tech 10ms asi neni
zvc> uplne nejkrytictejsich, ale 20 uz by asi neproslo.

Až dosud jsem se domníval že se bude jednat jen o indikační LED :-/
Pochopil jsme to správně že přídavné zařízení bude funkční záležitost
a bude ovládat výše uvedený ventil? Jakou funkci potom má stávající
MCU?

Vemte v úvahu že pro 100Hz je 10ms jediná perioda. Pokud má být
splněna přijatelná odolnost tak to bude pár period vyžadovat.

Možná by stálo za to nastínit širší souvislosti, třeba by zdejší
komunita přinesla i jinou variantu řešení.

Tomáš

zvc> POstupem casu
zvc> - udávaná úroveň 50mV
zvc> - reaguje to na úplně cokoliv, což je v rozporu s požadavkem na
zvc> odolnost

zvc> Dotaz na zadavatele: proč musí být dodržena rychlost reakce do 10ms?

zvc> Tomáš