PC pro vyvojarinu

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 30 10:38:28 CET 2008

O jakem CPU se bavime - mam v PC AMD BE-2350 45W. Mam zapnute v biosu
plynule rizeni vetraku.
Kdyz mam otevreny case tak ma vetrak naproste minimum 900rpm (min se
netoci - pak uz stoji) a chladic je jen vlazny - citim jen ze neni
studeny - coz by mohlo odpovidat tem cca 33stC. Kdyz zavru case tak se
pouze zvednou otacky na vetraku na cca 1200-1500rpm (podle toho jak je
teplo v mistnosti - v lete to tocilo tech 1500rpm).
Kalibraci jsem nedelal, ale nezda se mi ze by to nejak vyrazne
promerovalo. 56st je teplota, kterou si urcite nespletu - o to uz se
clovek spali - rozhodne to neni prijemne.
Chladic mam klasicky co je boxovany s CPU a pouzivam utilitu na rizeni
vykonu od AMD - prepina jak napeti jadra tak frekvenci - minimum je
tusim 1.1V a 1GHz.

Radek Vicek