PC pro vyvojarinu

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Říjen 30 10:20:35 CET 2008

A čím jste to měřil? Mě PC hlásilo teplotu 17°C když bylo v místosti
22°C. V provozu hlásil 37°C přitom na chladiči jsem naměril sondou
56°C+-2°C.
A to prý se teplota měřila na diodou na chipu. Nebylo to zkalibrováno,
ale nepředpokládám, že jste si u svého CPU dělal kalibraci. Já jsem jen
posunul havarijní stav v BIOSU, teplota mě jinak moc nezajímá.
ced