PC pro vyvojarinu

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 30 10:11:02 CET 2008

A zkousel jste ho sundat? Ja jsem se na to chystal, ale porad neni cas.
Kdyz jsem se dival naposledy tam melo CPU teplotu 33stC a vetrak tocil
1200rpm. Myslim, ze by to slo i bez neho - odhaduji, ze kdyz ten chladic
je stejne pod vetrakem ve zdroji tak tam nebude vic jak 50stC. kdyz to
vezmu, ze starej Duron mel trvale 62stC (nekdy take 75) a nijak mu to
nevadilo tak by to mohlo byt ok.

Radek Vicek