PC pro vyvojarinu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Říjen 30 09:25:57 CET 2008

Zo zvedavosti som si pozrel, co sa v takych recenziach dnes pise (inak ma PC nezaujimaju), a zaujalo ma to nazvoslovie:

"Samotná jadérka jsou na obou už tak docela titìrných èipech velice malá (i tyto náhledy jsou v nadživotní velikosti), takže pøi manipulaci s chlazením (což není za normálních okolností vùbec potøeba, pokud si tam nechcete dát jiné) je nutné dbát zvýšené opatrnosti – jistì víte, že rohy jader jsou opravdu køehké."

Este je tam nieco o tom, ze chladic na pamatovom module nedolieha na cipy (notabene na jadierka ;-) ), co nechapem ci ma byt dobre alebo zle... Asi som uz uplne mimo.

wek