Lehce OT: wifi router s Linuxem

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Středa Říjen 1 17:04:55 CEST 2008

Zdravím

přemýšlím nad následujícím:

Doma porvozuji momentálně APčko jako klient pro přístup na Inet. Zvažuji, že bych ho vyměnil za "něco" co bude dělat totéž, ale navíc to bude mít vevnitř linux a bude mít RS232, nebo USB s možností FTDI232.
Záměr je takový, že by mi toto zařízení sbíralo data, o venkovní teplotě, vnitřní teplotě, odběru elektriky a pod. Nechci na tuto činnost použít PC, protože je velké a žravé. Ulozny prostor na data bych si predstavoval napr na usb flash.
Kdyby to mělo 2 wifi na vnitřní AP bylo by to super.

Doporuci mi nekdo nejake zarizeni? (do katalogu se podivat umim, chtel bych osobni zkusenosti - napr nikde mi produktak nerekne zda to bude umet usb-232 redukci apod.)

Díky

Zapik