OZ 741 a jeho maximalni frekvence

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Středa Říjen 1 17:24:04 CEST 2008

Dobrý den,

Záleží jaké zesílení od MAA741 požadujete. Pokud bude zapojen jako sledovač
se zesílením 1 pak bude mít šířku pásma 1MHz. Ovšem pokud byste chtěla aby
zesiloval 10x(20dB) pak při sklonu frekvenční char. 20dB/dekádu bude mít
šířku pásma jen asi do 100kHz.(MAA741 má standardní frekvenční
charakteristiku)

Toto navíc platí jen pro malé signály, pro velké jste omezena rychlostí
přeběhu která je u MAA741 velmi malá.

Například od TI strana 9 máte omezení amplitudy na frekvenci.
http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/ua741.pdf

Zdeněk