Lehce OT: wifi router s Linuxem

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Říjen 1 18:19:39 CEST 2008

Neco, pro co existuje OpenWRT a pak to provozovat s nim.
Seznam viz http://wiki.openwrt.org/TableOfHardware?action=show&redirect=toh

Pokud nevadi otevreni zarizeni (a tim nemoznost pripadne uplatnit zaruku),
tak treba Linksys WRT54GL a na serial dobastlit prevodnik TTL/RS232.
Pokud pres USB, tak pak treba Asus WL-500g Premium (ne verzi 2).
Dve wifi nema ani jedno, to snad normalni mala a hlavne levna zarizeni nemivaji.

rollfree

*****************************

Od: "Petr Zapadlo" <zapik@email.cz>

Zdravím

přemýšlím nad následujícím:

Doma porvozuji momentálně APčko jako klient pro přístup na Inet. Zvažuji, že bych ho vyměnil za "něco" co bude dělat totéž, ale navíc to bude mít vevnitř linux a bude mít RS232, nebo USB s možností FTDI232.
Záměr je takový, že by mi toto zařízení sbíralo data, o venkovní teplotě, vnitřní teplotě, odběru elektriky a pod. Nechci na tuto činnost použít PC, protože je velké a žravé. Ulozny prostor na data bych si predstavoval napr na usb flash.
Kdyby to mělo 2 wifi na vnitřní AP bylo by to super.

Doporuci mi nekdo nejake zarizeni? (do katalogu se podivat umim, chtel bych osobni zkusenosti - napr nikde mi produktak nerekne zda to bude umet usb-232 redukci apod.)

Díky

Zapik