Vetrniky

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Listopad 17 22:35:20 CET 2008

Dve poznamky, -2C v loznici je v nasich podminkach nesmysl a popravde v nasem klimatickem pasmu lze stavet tak, ze budete mit +18C a nebudete potrebovat ani tu atomovku respektive topeni.

Americani postavili Hooverovu prehradu, vodni dilo uprostred pouste, jeden by rekl jednoznacne ekologicke dilo zeleni by mohli zajasat a jasali. Nj.,ale tohle ekologicke dilko znicilo v Mexiku oblast vetsi nez cechy, ktera totalne vyschla a protoze bylo mexiko chuda zeme pocitaji se dokonce i neprime lidske obeti na tisice. Co tim chci rici ne vse co je na prvni pohled vypada ekologicky, ekologicke byt musi. Nic proti pestovani biomasy, ale kdyz z toho zacne byt prumysl a rocni vynosy se budou planovat a zvysovat skonci to leda tak katastrofou jako ostatni hura akce, nejen ekologicke.