Vetrniky

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Listopad 17 22:55:18 CET 2008

 17.11.2008, 22:44:35
--
Novotny Pavel napsal:

> Dve poznamky, -2C v loznici je v nasich podminkach nesmysl a
> popravde v nasem klimatickem pasmu lze stavet tak, ze budete mit
> +18C a nebudete potrebovat ani tu atomovku respektive topeni.
Uz jsem to tu jednou popisoval, muj otec to v mladi zazil, takze
nesmysl to neni.
 Ano lze stavet vseliake pasivni a nulove domy, ale vsechny zatim
realizovane projekty hojne vyuzivaji pasivnich zisku z velkych jiznich
oken. A k tomu je potreba vhodny pozemek, kterych je omezene mnozstvi.
Ubytovat vsechny obyvatele CR v pasivnich domech je asi stejne realne,
jako pokryt veskerou energetickou potrebu pestovanim biomasy.

Muzete to nejak blize objasnit ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz