OT: VML

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pátek Listopad 14 09:54:41 CET 2008

Já jsem si dovolil poslat e-mail na dole uvedenou adresu a tohle jsem se
dozvěděl:
jj. bohužel jiný prohlížeč než IE není kompatibilní se systémem
FrontPage, ve kterém jsou tyto stránky vytvořeny.
Tož tak.

IMHO ad VML:
VML mělo popisovat 3D objekty a prohlížeč (plugin) měl umožnit
prohlížení a 'manipulaci' s nimi.

SVG je o něčem jiném a výše uvedené samo od sebe neumí.

ZU