OT: VML

Miroslav Kalina miroslav.kalina@styrax.cz
Pátek Listopad 14 09:59:27 CET 2008

Nemáte náhodou na mysli VRML ?
M.Kalina

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of zu1234
Sent: Friday, November 14, 2008 9:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: VML

Já jsem si dovolil poslat e-mail na dole uvedenou adresu a tohle jsem se
dozvěděl:
---------------------------
jj. bohužel jiný prohlížeč než IE není kompatibilní se systémem FrontPage,
ve kterém jsou tyto stránky vytvořeny.
---------------------------
Tož tak.

IMHO ad VML:
VML mělo popisovat 3D objekty a prohlížeč (plugin) měl umožnit prohlížení a
'manipulaci' s nimi.

SVG je o něčem jiném a výše uvedené samo od sebe neumí.

ZU

Pavel Troller napsal(a):
> Zdravím,
>   po včerejším experimentování se stránkou s černými obdélníky jsem
> zahořel touhou zjistit, zda neexistuje nějaký VML plugin pro Firefox.
> Googlil jsem, googlil, a vygooglil jedině negativní odpovědi - neměl, nemá
a mít asi nebude.
> Proč ? Nu, hlavně proto, že máme SVG. Dobře o tom hovoří tento odkaz na
Wiki:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Vector_Markup_Language
>   Zde se uvádí:
> Vector Markup Language (VML) is an XML language used to produce vector
> graphics. VML was submitted as a proposed standard to the W3C in 1998
> by Microsoft, Macromedia, and others. Around the same time other
> competing W3C submissions were received in the area of web vector
> graphics, such as PGML from Adobe, Sun, and others.[1] As a result of
> these submissions, a new W3C working group was created, which produced
SVG.