Zmena obchodnich podminek u GME

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Středa Listopad 12 19:16:14 CET 2008


Zdravim ve spolek, co rikate na tuto zmenu?

---
Vážený zákazníku, 

děkujeme Vám, že využíváte náš e-shop www.gme.cz k nákupu elektronických součástek a příslušenství pro elektroniku.
V rámci zlepšování našich služeb bychom Vás rádi informovali o nových obchodních podmínkách, ve kterých jsme přidali
kapitoly, které by vám měli usnadnit práci s naším e-shopem.

Zároveň bychom Vás chtěli požádat o aktualizaci svých kontaktních údajů. Registrace, u kterých jsme v delším
časovém období nezaznamenali na e-shopu žádnou aktivitu, budou koncem měsíce listopadu smazány.

Zároveň bychom Vás chtěli upozornit na změny expediční firmy z České pošty na PPL. Změnou firmy očekáváme
zkvalitnění služeb pro vás, naše zákazníky. V případě jakýchkoliv názorů, připomínek či námětů na zlepšení, nejen
našich služeb můžete využít e-mail: marketing@gme.cz.

Věříme, že tato zlepšení uvítáte a budete i nadále našimi věrnými zákazníky.


S pozdravem
Tým GM Electronic
---

Mrzi me, ze uz nadale nebude mozne vyuzivat Ceskou postu, protoze PPL mi proste nevyhovuje. Ve vetsine pripadu kdyz mi PPL neco vezlo, tak vzdy prijeli v nejmene vhodnou dobu (kdy jsem proste nebyl k zastizeni na dodaci adrese). Da se to sice domluvit s ridicem, ale uz je to dalsi komplikace a kolikrat ani clovek nevi, kdy domu prijede. Proste je pro me jednoduzsi rano nebo vecer zajit na postu a balik si bez zadnych komplikaci vyzvednout nez se slozite domlouvat s expedicni sluzbou... Nechapu, proc tedy nenechaji obe moznosti PPL/Ceska posta, protoze kazdemu vyhovuje neco jineho (pokud jsem to z tohoto emailu dobre pochopil - Ceskou postu nebudou uz nadale vyuzivat).

MG



Další informace o konferenci Hw-list