Vinculum

Kamil Kosturik kosturik@kae.zcu.cz
Středa Listopad 12 18:30:18 CET 2008

Zdravim konferu,
Vytvarim zarizeni, které loguje data na USB disk. Pouzivam k tomu obvod
vinculum. Sice ho mam na svoji desce, ale je to zapojene dle VDRIVE2 modulu.
Komunikuji s nim po seriove lince rychlosti 38400.
Ted k popisu problemu. Při zapisu dat do souboru se mi obcas vinculum
zasekne. Pri pozorovani jsem zjistil, ze k zaseknuti dojde zpravidla pokud
poslu do vincula prikazy na zapis dat moc rychle za sebou. Co je moc rychle,
jsem zatím nezlistil :-(.
Priklad komunikace:
Otevreni File
Odpoved od vincula
Zapis dat
Odpoved
Zapis dat
NENÍ ODPOVED, jen se mi rozblika LED
Necha se to zpravit tak, ze poslu na seriak další znaky.
Vypada to, jako by vinculum nedokazalo zpracovat všechny poslane znaky a
jednoduše je zahodilo (nebo mu pretekl buffer). Tomuto odpovídá i to, co je
zapsane v soubotu.
Bohuzel kdyz se divam na signal RTS, tak je porad v 0 i když pouziju 47K
pulup jako je u všech ostatních pinu.

Jo zapomnel jsem, firmware mam posledi, tuším 3.66.

Nesetkal se tady někdo s timto problémem? Poradte prosim, kde delam chybu...

Díky,
Kamil Kosturik