Zmena obchodnich podminek u GME

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Listopad 12 19:40:21 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 12.11.2008 od Michal Grunt:

> Mrzi me, ze uz nadale nebude mozne vyuzivat Ceskou postu, protoze
> PPL mi proste nevyhovuje. Ve vetsine pripadu kdyz mi PPL neco vezlo,
> tak vzdy prijeli v nejmene vhodnou dobu (kdy jsem proste nebyl k
> zastizeni na dodaci adrese). Da se to sice domluvit s ridicem, ale
> uz je to dalsi komplikace a kolikrat ani clovek nevi, kdy domu
> prijede. Proste je pro me jednoduzsi rano nebo vecer zajit na postu
> a balik si bez zadnych komplikaci vyzvednout nez se slozite
> domlouvat s expedicni sluzbou... Nechapu, proc tedy nenechaji obe
> [...]

No co, no, objednas si zbozi na dobirku, zbozi ti spatne dovezou, tak
ho neprevezmes, protoze nebudes mit moznost, ono se jim za 14 dni
vrati. Kdyz se jim to stane s kazdou treti objednavkou, tak se nad tim
treba zamysli :-)))

Oni zacali pred nedavnem posilat e-maily s informaci "zakazka je dnes
predana expedici PPL a bude vam dorucena v pracovni dny do 24 hodin".
Pritom "dnes" zasilku rozhodne nikomu nepredaji, ale poslou ji az
dalsi den :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem