8 galvanicky oddelenych analogovych vstupov

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Listopad 11 12:26:16 CET 2008

Zdravim,

> Ano, relatka su celkom schodna cesta, dakujem za napad. Pravdupovediac
> az teraz som celkom pochopil, ako by sa to s tymi relatkami dalo
> urobit :-)
>
> Jediny problem je v dostupnosti dvojitych rele, ktore by vydrzali ten
> jeden kilovolt medzi otvorenymi kontaktmi a zaroven mali "rozumnu"
> spotrebu. Cele som to planoval napajat z jedneho USB portu, coho sa
> asi musim vzdat. Spinane prudy budu radovo v mikroamperoch.
> Povodne som sa pozeral na jazyckove rele, ale tie toho vela nevydrzia
> (napatie medzi otvorenymi kontaktmi), robustnejsie typy vydrzia, ale
> [...]

nesledujem presne tento thread, ale pochopil som to tak, ze budete mat
vzdy zopnute max. 1 rele z 8, co v najhorsom pripade (2 rele na kanal
ked nezozeniete dvojite rele) moze byt takych 100mA, co mi vychadza
podstatne lepsie ako menice. Inak, rychly kuk na SOS a rele G5V2-5 by
vam nevyhovovalo (1000VAC, 2 kontakty)?

Slavo T.