8 galvanicky oddelenych analogovych vstupov

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Listopad 11 12:53:26 CET 2008

Zda sa, ze ma pondelkova pomatenost zmyslov zastihla celkom jasne a
konkretne, ale az v utorok.
Teraz som si uvedomil, ze moje predosle prepocty boli zle, nakolko
bude vzdy zopnute len jedno rele, teda otazka spotreby rele sa stava
bezpredmetnou.
To rele, na ktore ste poukazali, ma vskutku vyhovujuce vlastnosti, vratane ceny.

Dakujem za posunutie v probleme.

js

Dňa 11. november 2008 12:26, Slavomir Tomascik
<hw_tomascik@credit.t-com.sk> napísal/a: