Chlazeni v PC - lze jen jeden verak ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Listopad 8 21:52:32 CET 2008

kupuju domu a pribuzenstvu tyhle znackovy, ale ojety PC dell, compaq, protoze je k tomu v cene legal
OS, ale i jinak jsem z ty konstukce nadsenej. to se proste se skladackou neda srovnat.
ono ty PC i bezej nejak rychlejc i po delsi dobe, asi je i co se tyka driveru a biosu
neco jinak.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Serych Jakub
Sent: Saturday, November 08, 2008 9:43 PM
To: HW-news
Subject: RE: Chlazeni v PC - lze jen jeden verak ?

Nejlepsi akusticke vlastnosti mame ve skole u pocitacu Dell, ktere maji zepredu dozadu casu udelany vzduchovy tunel do ktereho couha mohutne zebrovany chladic CPU a vsechny ostatni komponenty, ktere potrebuji chladit a vzduch tamtudy prohani vetrak o prumeru na celou sirku case, cili neco kolem
5 palcu.

Jeden takovy stroj za normalniho denniho akustickeho pozadi vubec neslysite, a kdyz vstoupite do ucebny plne tehhle stroju, je slyset jemne prijemne sumeni. A nejsou to vykonove zadna orezavatka. Je na tom proste videt, ze kdyz nejaka firma o tepelnem navrhu pocitace premysli a cely si ho navic stavi a optimalizuje "na miru" sama, dosahne absolutne jinych vysledku nez nonamovi skladaci, kteri PC musi seskladat z univerzalne seskladatelnych komponent a pocitat s tim, ze za mesic uz nebude k sehnani zrovna tahle graficka karta, ale treba karta o centimetr vyssi nebo nizsi. To se pak stabilni a ucinny odvod tepla konstruuje spatne a jedine reseni je samostatny vetrak skoro na kazdem integraci a tedy po zapnuti zvuk hodny vykonneho vysavace.

Jakub Serych