Chlazeni v PC - lze jen jeden verak ?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Listopad 8 22:10:04 CET 2008

Taky existuje chlazeni vodni, ktere je zarucene jeste tissi nez ty Delly.
Navic dnes uz to neni vubec zadne bastleni jako pred casem, naopak vsechno
promyslene a precizne provedene. Instalace neni o nic slozitejsi nez
instalace tech vetrniku s heatpipe. A pokud se radiator umisti mimo case tak
tim vnitrku PC znacne ulevite, hlavne kondenzatory na MB jsou casto
grilovane horkym vzduchem primo z chladice CPU. Bohuzel porad je to
podstatne drazsi nez vetrniky, ale na druhou stranu to ma nekolikrat vyssi
zivotnost nez vetrnik. Proste ma to sve vyhody, ale bohuzel i nevyhody.

Ales Chlubny