Datasheet poradne elektronky

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Sobota Listopad 8 14:22:10 CET 2008

To je jasne, akorat se to od dob vojenskych lisi v tom, ze mne jednak nic a
nikdo nenuti (ja vim, je to konicek) se ucit, druhak mam o neco vice zajmu i
povinnosti, nez na te vojne, a z toho vyplyvajici volny cas...

Ted jsem si tak vzpomnel - kdyz jsem odchazel z vojny, tak mi spojovaci
nacelnik dohazoval "job" na radiovem dozoru nekde kousek za Prahou - a JA
VUL do toho nesel, mel jsem tech zelenejch mozku tak akorat, ze emoce
zastinily rozumove a objektivni duvody. Pracoviste pracuje dodnes a zcela
jiste bych se tam nijak spatne nemel, takze zpetne to hodnotim jako jednu z
tech vetsich zivotnich chyb, ale co clovek nadela, ze...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindra Polívka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 08, 2008 1:44 PM
Subject: Re: Datasheet poradne elektronky

Ale ne, je to skoro jako jezdit na kole, nebo plavat. Trochu zatrenovat a
jde to nahoru.
A kdyz mas moznost si poslechnout na pasmu a chytne te to, byt jen si
zaposlouchat, tak jsi v tom za "chvilku".
Ja, kdyz slysim cvrlikat ptaky, kdyz slysim zvuky nejake rukuperace v
tramvaji apod. tak se mi jevi morse. No, doufam, ze to neni nemoc :-))) Na
vysilani to chce trochu zatrenovat, ale i tam to jde vpohode. Nezavysilas
hned na mistra, ale jde to.
Jindra Polivka

Koukam, ze se tu vzpomina. Tak to ja bych se, s dovolenim, tak pridal -
prestoze nemam s temahle velkejma obludama nic spolecneho, tak jsem mel pod
palcem jednu R3AT (utajovac, zalozni pracoviste velitele okruhu), CVO 603
(nebo 601? Jedno byli i dalnopisy, druhy "ciste" radio, ja mam to radio), a
odznacek mistra bych v te nejake krabici mozna taky nekde nasel, 120 se dalo
celkem bez problemu, na 150-160 uz to moc bez problemu nebylo a na 180 jsem
mel limit.

Nedavno jsem si zkusil, co nachytam po dvaceti letech - a velke kulove.. Na
30 jsem mel co delat, abych si vzpomenul, jakyze to pismenko vlastne slysim
:(

Pavel Kutina