Datasheet poradne elektronky

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Listopad 8 15:32:51 CET 2008

Jsem na tom naprosto stejne. Spousta zajmu a ac jsem delal v armade, tak na
miste, kde to s beznym vojenskym zivotem, tak jak jej znate melo pramalo
splecneho. Pokud se delala profi prace, tak to s tou beznou vojenskou
masinerii melo pramalo splecneho.
Po zakladni vojne jsem delal jeste par let v civilu a kdyby mi nekdo rekl,
ze tam budu jednou delat profesionalne, tak bych mu snad dal po hube. Ale
nabidka byla takova, ze by bylo hloupe ji odmitnout. Byl jsem tam 26 roku a
to jakym zpusobem tam sel technicky pokrok kupredu si clovek, co prodelal
jen zakladni sluzbu nedokaze ani predstavit. Bavilo mne to, podilel jsem se
na tom a s politikou to nemelo nic spolecneho. Trochu se snazili pred 89,
ale pokud chteli profi praci, tak se do toho nemohli moc montovat.
Tedy pokud to nebereme jako celek kde vysledky te prace slouzi zemi at je
tam Petr nebo Pavel.
Howg.
Jindra Polivka

To je jasne, akorat se to od dob vojenskych lisi v tom, ze mne jednak nic a
nikdo nenuti (ja vim, je to konicek) se ucit, druhak mam o neco vice zajmu i
povinnosti, nez na te vojne, a z toho vyplyvajici volny cas...

Ted jsem si tak vzpomnel - kdyz jsem odchazel z vojny, tak mi spojovaci
nacelnik dohazoval "job" na radiovem dozoru nekde kousek za Prahou - a JA
VUL do toho nesel, mel jsem tech zelenejch mozku tak akorat, ze emoce
zastinily rozumove a objektivni duvody. Pracoviste pracuje dodnes a zcela
jiste bych se tam nijak spatne nemel, takze zpetne to hodnotim jako jednu z
tech vetsich zivotnich chyb, ale co clovek nadela, ze...

Pavel Kutina