Datasheet poradne elektronky

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Listopad 8 13:44:22 CET 2008

Ale ne, je to skoro jako jezdit na kole, nebo plavat. Trochu zatrenovat a
jde to nahoru.
A kdyz mas moznost si poslechnout na pasmu a chytne te to, byt jen si
zaposlouchat, tak jsi v tom za "chvilku".
Ja, kdyz slysim cvrlikat ptaky, kdyz slysim zvuky nejake rukuperace v
tramvaji apod. tak se mi jevi morse. No, doufam, ze to neni nemoc :-))) Na
vysilani to chce trochu zatrenovat, ale i tam to jde vpohode. Nezavysilas
hned na mistra, ale jde to.
Jindra Polivka

Koukam, ze se tu vzpomina. Tak to ja bych se, s dovolenim, tak pridal -
prestoze nemam s temahle velkejma obludama nic spolecneho, tak jsem mel pod
palcem jednu R3AT (utajovac, zalozni pracoviste velitele okruhu), CVO 603
(nebo 601? Jedno byli i dalnopisy, druhy "ciste" radio, ja mam to radio), a
odznacek mistra bych v te nejake krabici mozna taky nekde nasel, 120 se dalo
celkem bez problemu, na 150-160 uz to moc bez problemu nebylo a na 180 jsem
mel limit.

Nedavno jsem si zkusil, co nachytam po dvaceti letech - a velke kulove.. Na
30 jsem mel co delat, abych si vzpomenul, jakyze to pismenko vlastne slysim
:(

Pavel Kutina