OT: Robotour - pravidla

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Květen 28 13:14:48 CEST 2008

>dovolte mi jednu poznamku. Zda se mi, ze vetsina z diskutujicich ichtylsky
>ignoruje zamer poradatelu nasmerovat ucastniky setkani Robotour na reseni
>problematiky vyvoje autonomnich robotu NEKDY V BUDOUCNOSTI MOZNA
>POUZITELNYCH jako autonomnich vozidel. Vetsina z vas se zameruje na to, jak
>zvitezit pomoci obechcavky ducha zadani (cest vyjimkam). Co se zamyslet nad
>resenim problemu - to jest, jak by se dal vyresit problem vyberu spravne
>trasy k zadanemu cili, misto planych zvastu o odhazovani majaku, odmerovani
> [...]

Tak nech to takto napisu do pravidiel! Nie, to nie je 50 stran.

Problem je inde: "... ale to sa nam nikto neprihlasi..."

Samozrejme, ved to je problem na rozpoctove, personalne, materialne, priestorove atd. moznosti uplne ineho radu - vid prave ten Grand Challenge.

Samotne zelanie organizatorov, "nejako to predsa ist musi", nestaci. Nadsenie nestaci. Bohuzial.

Takze je v rozpore akasi ezotericka dokonala predstava a realita. To je to na co sa snazime cely cas poukazat.

wek