OT: Robotour - pravidla

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Květen 28 12:14:02 CEST 2008

>RV psal:
>
>Takze mejme sitovou sluzbu pripojenou obousmernou linkou, ktere neco
>poslu a ona mi neco posle jako odpoved. Je uz offboard logika, kdyz si
>takhle koriguju pozici? Nebo az, kdyz na vzdaleny server poslu obrazek
>z kamery, ten se schrousta na serverove farme a vrati robotovi vektor
>cesticky? Jen chci rict, ze pokud z venku dostavam informace zavisle
>na tom, co robot odvysilal, tak ta hranice uz je docela tenka...
>
>To cele za predpokladu, ze to upresnovani po gprs funguje tak, ze
> [...]

Ja by som povedal, ze hranica je vcelku jasna, a napokon ste ju stanovili vlastne vy (resp. organizatori): ak ta offline sluzba je vseobecna a nie je nijako specificka pre dany sutazny robot, tak to nema charakter riadiacej logiky daneho robota. Ak by existovala nejaka verejne dostupna vseobecna sluzba, ktora po uploadnuti videa urci nejaku trajektoriu ci suradnice, tiez by som to nepokladal za riadiacu logiku daneho robota (ale to sme hlboko v risi fantazie zeano).

Je to vlastne to iste ako ten zakaz vlastnych majacikov a povolenie GPS a sledovania verejneho vysielania.

wek