OT: Robotour - pravidla

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Středa Květen 28 11:55:43 CEST 2008

> A spominal tu niekto offboard *riadiacu logiku*?

RV psal:
> Samotny server umisteny
> nekde v hlubinach netu treba na druhe strane zemekoule nema vubec poneti
> o tom jak vypada zahon nekde v Praze. To, ze system dokaze pomoci jeho
> sluzeb a neco vykonavat je to same jako kdyz vyuzivate sluzeb GPS
> satelitu nad hlavou. Pokud se signal GPS zastini ztratite take
> funkcionalitu stejne jako kdyz vam spadne spojeni do netu.

Takze mejme sitovou sluzbu pripojenou obousmernou linkou, ktere neco
poslu a ona mi neco posle jako odpoved. Je uz offboard logika, kdyz si
takhle koriguju pozici? Nebo az, kdyz na vzdaleny server poslu obrazek
z kamery, ten se schrousta na serverove farme a vrati robotovi vektor
cesticky? Jen chci rict, ze pokud z venku dostavam informace zavisle
na tom, co robot odvysilal, tak ta hranice uz je docela tenka...

To cele za predpokladu, ze to upresnovani po gprs funguje tak, ze
serveru poslu, ze v abc jsem byl na jkl. a on mi odpovi ne, byl jsi na
xyz... Ale treba vychazim ze spatnych predpokladu...

KR