Re: OT: Hledám kompaktní fotoaparát + patecni ukol

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Květen 16 15:57:04 CEST 2008

 16.5.2008, 15:51:49

V podstate mate pravdu, ALE upne stejne argumentovali fotografove kdyz
se pred 50 roky prechazelo z velkoformatovych sklenenych desek na
kinofilm. A taky meli v podstate pravdu.
 Proste pri jistem uhlu pohledu je i ta kinofilmova zrcadlovka jen
nouzove reseni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz