Casovace pro AVRka

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Květen 7 06:16:56 CEST 2008

Ahoj Saso.
Predne - gratuluji!
Tvuj program je dokonalou ukazkou toho co je podstatne (a o cem se ted
tady v konfere hodne diskutuje ohledne robotu)
-nekdo namitne 'proc je to v basicu a ne v jazyce X/Y/Z/Q/bzd (doplnit
dle libosti, pridat aspon 100 prispevku zabomysi valky co je lepsi)
-nekdo bude mit namitky k algoritmu (a proc goto, a proc cykly, a proc
ne subrutiny, a proc...) Opet se otvira prostor pro kraaaaasny flame
-par lidi prijde s tim o co by se to dalo vylepsit (v podstate na
konci diskuze si to samo vymysli zadani, samo ho to naprogramuje a
otestuje - teda teoreticky:)
-dalsich par prijde s tim, ze 'je to zbytecne, to si spocitam za
minutu v hlave' (a tady prijde krasna diskuze s trumfovanim se kratsim
casem)
-no a nemohu zapominat na krasny prostor pro flame proc je to zrovna
pro procesor AVR a ne pro (doplnete si kazdy co chcete)

Ale tvuj program par rozhodujicich vlastnosti:
-je HOTOV
-FUNGUJE
-DELA to, co TY potrebujes.
A to je voc tu bezi:)