Casovace pro AVRka

Úterý Květen 6 21:20:30 CEST 2008

Hezký večer,

    ono tam toho bylo více. Teďka už je program v lepší formě a dokonce
nedělá chyby. Moc děkuji všem za posunutí správným směrem. Pomohla mi
hlavně rada ohledně toho, že se mi nenajde správná hodnota a pak to dělá
rotiku, tak teďka už ji to najde vždy. Tedy doufám, snad jsem to
otestovala dobře. Zkoušela jsem i vyložené nesmysly a stejně z programu
lezou dobré výsledky, jen mi naznačuje, že když zadávám nesmysly, že
nemůžu čekat inteligentní odpověď.

    Pokud se někdo chce podívat, tak na stejné adrese je nová verze.
Dovolila jsem ji ji přejmenovat z Alpha1 na Beta :-))

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186