Casovace pro AVRka

Středa Květen 7 13:42:27 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    Flame z toho snad nebude, to bych nerada. Jeste sice neni zcela
hotovy, ale je pouzitelny (chci tam doplnit jednu drobnost). Mne slouzit
bude urcite dobre, protoze v hlave to nespocitam. Moje ridici centrum
funguje jinak nez pocitac a proto nemam moc rada sestnactkovou soustavu.
A proto je lepsi nechat na pocitaci to, co mu jde nejlepe.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186